Ben Kimim - Who am I Türkçe Dublaj Full Hd izle







Ben Kimim? – Who Am I filminin konusu, Asosyal bir bilgisayar dehası olan 25 yaşındaki Benjamin, karizmatik hacker olan Max’in dikkatini çeker ve onun CLAY isimli hacker grubuna katılır. Gizli tuttukları kimlikleriyle CLAY öyle iyi işler ki, Alman Gizli Servisi ve Europol peşlerine düşer. Bunlar yetmiyormuş gibi karanlık bir hacker grubu da onları tehlikeli bir rakip olarak görecek ve peşlerine düşecektir Ben Kimim? – Who Am I filmini Türkçe altyazılı olarak hd kalitede izle. Ben Kimim? – Who Am I filmini Tek parça Full HD izleyin. Ben Kimim? – Who Am I Full Film izlesinde. Filmi izledikten sonra yorumlarınızı belirterek diğer izleyicilere görüşlerinizi belirtebilirsiniz. Ben Kimim? – Who Am I görüşlerinizi bildirebilirsiniz. Sizlerin her görüşü bizim için oldukça değerlidir. Ben Kimim? – Who Am I filmini Türkçe dublajlı veya altyazılı olduğunu film afişinin üzerindeki bildiriden anlayabilirsiniz. Filmizletek İyi Seyirler Diler. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyiniz..

0 yorum: